『新しい懐かしさ』

 

 

日常に転がっている記憶の破片を繋ぎ合わせて、見たことのない景色を作りたいと考えている。

 

 

見たことないのに懐かしいという矛盾を設計することで空間に驚きを与え、人が集まる場にしたい。

それがクライアントの利益に繋がると思っている。

 

 

新しい(MODERN)懐かしさ(HERITAGE)。それがMODERAGEに込めた想い。

 

 

そして、施工から得た知見と、飲食店運営から得た戦略的思考。

クリエイティブな視野を武器に常に社会に対して挑戦的な姿勢であり続けたい。

 

 

 

"New nostalgia"

 

 

 I would like to connect the fragments of memories

that have rolled up in my daily life to create a landscape that I have never seen. 

 

 

By designing a contradiction that I have never seen it but nostalgic,

I want to give the space a surprise and make it a place where people gather.

 I think it will benefit the client.

 

 

 MODERN + HERITAGE. That is the feelings that I put into MODERAGE. 

 

 

And the knowledge gained from construction

and the strategic thinking gained from restaurant management. 

With our creative ability as my strength,

I want to continue to take a challenging attitude toward society.